Site Logo
Looking for girlfriend > Looking for a woman > Wanna make you my girlfriend ringtone

Wanna make you my girlfriend ringtone

Girlfriend Ringtone - text K Khalil. Yo, this right here, is for all my girlfriends Tell me what it is and I gotta do baby for you to be my girlfriend Ayy girl I know you tryna be that chick on the side you wanna be the only girlfriend You wanna be the one to say ooh ooh, ohh ohh The only one I'm bring to home to So gone tell me what it is you gonna do about me Caused I can promise you I know what Ima do about you. You wanna hop on the bounce of a ringtone Get this for your girlfriends Fellas you need something hot for her ringtone Get this for your girlfriends And then for those that be treating they girl wrong Ima make em my girlfriend If you don't pay attention what she say about you Then you bettah pay attention what she say about me. Its 98 degrees blazin hot I'm at the summertime spot Y'all ain't gone believe this girl Bathin tops with them bottoms out the G Come to the dirty south for But there's one in particular day I remember from the bank She working the drive thru She said hey boy I bet you don't even remember me I'm thinking who in the world could forget about you She she she came here with her girlfriend And I'm looking at her thinking for so long I wanna take it at you And we could talk but not really in the way that I know I need to Girl I done heard you done been thru some things No explaining I already know I wanna start by making it clear That aint gotta thing to do with us. Now baby girl let you can see there's soo many out here say they wanna love me Cause I checking for the girls that'll see us go almost everyday I'ma boss at 15 Best believe I could show ya everything Better then I could tell you come with me.

SEE VIDEO BY TOPIC: Rex Orange County - Best Friend [Lyrics]

Content:
SEE VIDEO BY TOPIC: Young Thug - Relationship (feat. Future) [Official Music Video]

Girlfriend Ringtone Testo

Tell me what is it that I gotta do baby for you to be my girlfriend, And girl I know you tired of being that chick on the side, you wanna be the only girlfriend You wanna be the one to say, ohhh ohhh, ohhh ohhh, The only one they bring it home too, So go on and tell me what is it you gonna do about me, cuz I can promise you I know what i'ma do about you.

You want a hot one to buy for ya ringtone, this'll be for my girlfriends Fellas, she need some hot for her ringtone, get this for ya girlfriends And yo for those that be treating they girl wrong, I might make her my girlfriend, If you don't pay attention to what she say about yo, You better pay attention to what she saying bout me. It's 98 degrees blazing hot, I'm at the summertime spot and y'all aint gonna believe these girls, walking round in them..

Bathing tops with them bottoms that the g's like to come to the dirty south for.. But there's one in particular dame, I remember, from the bank she work in the drive through.. Ya, We can talk but not really in the way that I know I need to Girl I done heard you been through some things, some things No explainin I already know, I wanna start by makin it clear, That ain't got a thing to do with us Tell me what it is that I gotta do baby for you to be my girlfriend, And girl I know you tired of being that chick on the side, you wanna be the only girlfriend You wanna be the only to say, ohhh ohhh, The only one they bring it home too, So go on and tell me what it is you gonna do about me, cuz I promise you I know what i'ma do about you.

Now baby girl As you can see There so many out here Saying they wanna love me Cuz I aint checking for the girls that I see at the school On my several days I'ma bounce at fifteen Best belive I can show ya everything Better that I can tell ya come with me And then we go belive me Men lie women lie belive me But Khalil don't. I know you came here with your girlfriends And I'm looking at her thinking for so long I wanted to get at you but I known you with your girlfriends But I know you with your girlfriends Em alta:.

Girlfriend Ringtone Khalil. Compartilhar no Facebook Compartilhar no Twitter. Yo, this right there for all my girlfriends Tell me what is it that I gotta do baby for you to be my girlfriend, And girl I know you tired of being that chick on the side, you wanna be the only girlfriend You wanna be the one to say, ohhh ohhh, ohhh ohhh, The only one they bring it home too, So go on and tell me what is it you gonna do about me, cuz I can promise you I know what i'ma do about you You want a hot one to buy for ya ringtone, this'll be for my girlfriends Fellas, she need some hot for her ringtone, get this for ya girlfriends And yo for those that be treating they girl wrong, I might make her my girlfriend, If you don't pay attention to what she say about yo, You better pay attention to what she saying bout me It's 98 degrees blazing hot, I'm at the summertime spot and y'all aint gonna believe these girls, walking round in them..

Tell me what it is that I gotta do baby for you to be my girlfriend, And girl I know you tired of being that chick on the side, you wanna be the only girlfriend You wanna be the only to say, ohhh ohhh, The only one they bring it home too, So go on and tell me what it is you gonna do about me, cuz I promise you I know what i'ma do about you Now baby girl As you can see There so many out here Saying they wanna love me Cuz I aint checking for the girls that I see at the school On my several days I'ma bounce at fifteen Best belive I can show ya everything Better that I can tell ya come with me And then we go belive me Men lie women lie belive me But Khalil don't I know you came here with your girlfriends And I'm looking at her thinking for so long I wanted to get at you but I known you with your girlfriends But I know you with your girlfriends Nos avise.

Enviada por Juliana. Viu algum erro? Recomendar Twitter. Posts relacionados. Playlists relacionadas. Envio Juliana Envio. Que tal nos enviar? Procurando a legenda? Mais acessados. Todos Rock Gospel Sertanejo Mais. Death Bed feat. Aplicativos e plugins. Mobile Android iPhone Windows Phone. Desktop Google Chrome Windows 8.

Plugin W. Media Player Winamp. Editar playlist. Tem certeza que deseja excluir esta playlist? Cancelar Excluir. Cancelar Sair. Excluir playlist Cancelar Salvar. Quem pode ouvir Todos Somente eu.

Girlfriend – Jass Manak ringtone

Sean Garrett tekstovi. And yo for those that be treating they girl wrong, I might Make her my girlfriend, If you don't pay attention to what she say about yo, You better pay attention to what she saying bout me [Verse 1:] It's 98 degrees blazing hot, I'm at the summertime spot And y'all ain't gonna believe these girls, walking round In them Bathing tops with them bottoms that the g's like to come To the dirty south for But there's one in particular dame, I remember, form the Bank she work in the drive through

Tell me what is it that I gotta do baby for you to be my girlfriend, And girl I know you tired of being that chick on the side, you wanna be the only girlfriend You wanna be the one to say, ohhh ohhh, ohhh ohhh, The only one they bring it home too, So go on and tell me what is it you gonna do about me, cuz I can promise you I know what i'ma do about you. You want a hot one to buy for ya ringtone, this'll be for my girlfriends Fellas, she need some hot for her ringtone, get this for ya girlfriends And yo for those that be treating they girl wrong, I might make her my girlfriend, If you don't pay attention to what she say about yo, You better pay attention to what she saying bout me.

Intro yo, this right here for all my girlfriends And yo for those that be treating they girl wrong, I might make her my girlfriend, If you don't pay attention to what she say about you, You better pay attention to what she saying bout me Verse 1: It's 98 degrees blazing hot, I'm at the summertime spot and y'all ain't gonna believe these girls, walking round in them Bathing tops with them bottoms that the g's like to come to the dirty south for But there's one in particular dame, I remember, from the bank she work in the drive through

Sean Garrett, LIL WAYNE GIRLFRIEND RINGTONE FEATURING LIL WAYNE 歌詞

Tell me what is it that I gotta do baby for you to be my girlfriend, And girl I know you tired of being that chick on the side, you wanna be the only girlfriend You wanna be the one to say, ohhh ohhh, ohhh ohhh, The only one they bring it home too, So go on and tell me what is it you gonna do about me, cuz I can promise you I know what i'ma do about you. You want a hot one to buy for ya ringtone, this'll be for my girlfriends Fellas, she need some hot for her ringtone, get this for ya girlfriends And yo for those that be treating they girl wrong, I might make her my girlfriend, If you don't pay attention to what she say about yo, You better pay attention to what she saying bout me. It's 98 degrees blazing hot, I'm at the summertime spot and y'all aint gonna believe these girls, walking round in them.. Bathing tops with them bottoms that the g's like to come to the dirty south for.. But there's one in particular dame, I remember, from the bank she work in the drive through.. Ya, We can talk but not really in the way that I know I need to Girl I done heard you been through some things, some things No explainin I already know, I wanna start by makin it clear, That ain't got a thing to do with us

Sean Garrett - Girlfriend Ringtone Lyrics

Tell me what is it that I gotta do baby for you to be my girlfriend, And girl I know you tired of being that chick on the side, you wanna be the only girlfriend You wanna be the one to say, ohhh ohhh, ohhh ohhh, The only one they bring it home too, So go on and tell me what is it you gonna do about me, cuz I can promise you I know what i'ma do about you. You want a hot one to buy for ya ringtone, this'll be for my girlfriends Fellas, she need some hot for her ringtone, get this for ya girlfriends And yo for those that be treating they girl wrong, I might make her my girlfriend, If you don't pay attention to what she say about yo, You better pay attention to what she saying bout me. It's 98 degrees blazing hot, I'm at the summertime spot and y'all aint gonna believe these girls, walking round in them.. Bathing tops with them bottoms that the g's like to come to the dirty south for..

Yo, this right there For all my girlfriends Mine too. Tell me what is it that I gotta do, baby For you to be my girlfriend?

Sign In Register. Artist: Sean Garrett. Album: Turbo Yo, this right there For all my girlfriends Mine too Tell me what is it that I gotta do, baby For you to be my girlfriend?

Wanna make you my girlfriend Ringtones

Lyrics submitted by SongMeanings. Log in now to tell us what you think this song means. Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more.

Get Born. High quality ringtones. Set ringtone as phone call. Most Popular Rock Ringtones. Free Ring Tones. Category: Rock Ringtones.

Girlfriend Ringtone (tradução)

Songs lyrics and translations to be found here are protected by copyright of their owners and are meant for educative purposes only. Report illegal content. Girlfriend Ringtone - lyrics K Khalil. Playlist Share. Yo, this right here, is for all my girlfriends Tell me what it is and I gotta do baby for you to be my girlfriend Ayy girl I know you tryna be that chick on the side you wanna be the only girlfriend You wanna be the one to say ooh ooh, ohh ohh The only one I'm bring to home to So gone tell me what it is you gonna do about me Caused I can promise you I know what Ima do about you. You wanna hop on the bounce of a ringtone Get this for your girlfriends Fellas you need something hot for her ringtone Get this for your girlfriends And then for those that be treating they girl wrong Ima make em my girlfriend If you don't pay attention what she say about you Then you bettah pay attention what she say about me. Its 98 degrees blazin hot I'm at the summertime spot Y'all ain't gone believe this girl Bathin tops with them bottoms out the G Come to the dirty south for But there's one in particular day I remember from the bank She working the drive thru She said hey boy I bet you don't even remember me I'm thinking who in the world could forget about you She she she came here with her girlfriend And I'm looking at her thinking for so long I wanna take it at you And we could talk but not really in the way that I know I need to Girl I done heard you done been thru some things No explaining I already know I wanna start by making it clear That aint gotta thing to do with us.

Feb 13, - Best rigntone Girlfriend punjabi ringtone by Jass Manak singer. Option 2: Girlfriend ringtone v2 download here. Category: Punjabi Ringtones.

Testo Girlfriend Ringtone powered by Musixmatch. Home Sean Garrett feat. Lil Wayne Testo Girlfriend Ringtone.

Girlfriend Ringtone

Сьюзан смотрела, как Танкадо повалился на бок и, наконец, на спину. Он лежал, устремив глаза к небу и продолжая прижимать руку к груди. Внезапно камера отъехала в сторону, под деревья. В кадре возник мужчина в очках в тонкой металлической оправе, в руке он держал большой портфель.

Wanna make you my girlfriend Ringtone

 - Почему среди нас нет ни одного ядерного физика. Сьюзан, глядя на мультимедийный клип, понимала, что все кончено. Она следила за смертью Танкадо - в который уже. Он хотел говорить, но слова застревали у него в горле.

 Коммандер! - из последних сил позвала Сьюзан. Хейл развернул Сьюзан в ту сторону, откуда слышался голос Стратмора.

Он с трудом открыл глаза и увидел первые солнечные лучи. Беккер прекрасно помнил все, что произошло, и опустил глаза, думая увидеть перед собой своего убийцу. Но того человека в очках нигде не. Были другие люди. Празднично одетые испанцы выходили из дверей и ворот на улицу, оживленно разговаривая и смеясь.

Khalil - Girlfriend Ringtone Lyrics

Конец лета. Солнце уже зашло. Над головой автоматически зажглись лампы дневного света. Сьюзан нервничала: прошло уже слишком много времени. Взглянув на Следопыта, она нахмурилась. - Ну давай же, - пробормотала.  - У тебя было много времени.

Are You Gonna Be My Girl Ringtone

Он кивнул: - Чтобы предупредить. - Предупредить. Он же вас ненавидит.

Comments: 2
  1. Dukasa

    The properties turns out, what that

  2. Megore

    Excuse, that I interrupt you.

Thanks! Your comment will appear after verification.
Add a comment

© 2020 Online - Advisor on specific issues.